2014. december 12., péntek

December Daily - 7.

Nagyon nagy dolog volt a 7. napon, nem volt kérdés, hogy megy az albumba! Oli imád táncolni, kicsi kora óta. Idén elkezdett járni az iskolában táncolni, heti kétszer- rocky és fashion dance műfajban. Mindettől teljesen függetlenül a sógornőm, aki sikeres egyetemista és nem mellesleg sokszoros Eu és világbajnok táncos és tánctanár, betanította őt egy koreográfiára és elindította egy országos táncversenyen, ahol ARANYÉRMES lett a kategóriájában. Hihetetlenül büszke vagyok rá!!!!






Lidl hullámkartonra dolgoztam. A csíny összesen az "érdemérem" elkészítése volt, amit egyszerűen (na jó, nem, mert szenvedtem vele) egy kis kör alakú kartonra kezdem el. A dekortapaszt szépen lépésenként rárétegetztem, harmonikahajtással. Alá került egy muffinpapír, rá egy SF hópihe chipi és egy SF dekorgomb, amire betűmatricával egy egyest ragasztottam. Alá került egy darabka szalag és kééész! Néhány SF chipit  ("Boldog" mosolyírás NőiCsizmától) arannyal és pirossal festettem/tintáztam és kééééész! A hátoldala üres, de mindjárt meglátod miért, ha.....

....jössz velem a 8. állomásra (?)

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Aranyos oldal és szép emlék. Nekem nagyon tetszik a "csínyed", én is szeretek babrálni egy-egy díszítőelemen, amitől izgalmasabb lesz az adott oldal. Jó ötlet volt a kitüntetés.