2011. június 25., szombat

Bepöfögötött...

... a VINTAGE, SUMMER, TRAVEL exklúzív járat az SB.HU vágányra. Nagyon ütős, a peronon kérem vigyázzanak!

Az én részem: egy csomag papír és egy csomag elem. Hagyományosban alkotóknak az elemek jpg-ben, digiseknek png-ben mentve, külön csomagolva, így nem kell válogatni, csak azt töltsétek le, ami Neketek szükséges! Jó alkotást kívánok a szuper készletekkel!



Papírok linkje (download: papers)


Elemek linkje jpg-ben (download: elements in .jpg)
Elemek linkje png-ben (download: elements in .png)


Ez egy rövidebb nosztalgia vonat, nem olyan gigászi, mint a Magnolia express volt, de legalább olyan hatásos lesz. Az én állomásom előtt talán már jártál Altalena blogján, és ha innen továbbmégy, akkor Krisztánál kötsz ki. De ne állj meg ott sem! :) Jó vonatozást! (Margó, Neked meg stresszmenteset! Garantáltan nem késheti le senki! :)))

Ha pedig mégis "lemaradtál" a vonat indulásáról, a későbbiekben  a sb.hu-n az alábbi galériából össze tudod gyűjteni a linkeket, és a készletekkel készült alkotásaidat is ide várjuk!

7 megjegyzés:

pufiindian írta...

Tyűha de jól fogom használni a dolgaidat. Köszi töltögetem.

Krisz írta...

Szuper a papír és szuperek az elemek! Köszi vittem! :)

Margó írta...

Gólyácska, már valamelyik nap, amikor láttam a Te állomásodból egy kicsit, tudtam, hogy "lesz, aki vigyáz rám":-))
Gyönyörűeket alkottál, alig várom a bontogatást!!! Köszönöm, köszönöm!

Secima írta...

Nagyon szép munka. Köszi, le is töltöttem. :)

Era85 írta...

Varázslatosakat alkottál! Hálásan köszönöm!

Érdekelne a lovagos meséd. Minden infót írj ide: szikszaierika19@freemail.hu

Sürgős!!! Köszönöm! :)

Timi írta...

Köszönöm szépen!!

Puzsi írta...

Köszönöm, Te SZUPERCSAJ! Viszem...