2012. február 20., hétfő

Give Five és blogdíj

Örömmel jelentem, szépen gyülekeznek a cewe galériájában a mini készletek elérhetőségei!
Múlt héten Bubu kihívása volt soron, mely egy picit összetettebb volt a megszokottnál: először egy 5 db-ból álló minit kellett készíteni, azt kisorsolgattuk egymás közt, és a múlt héten oldalt kellett alkotni a kapott miniből. Jelentem e héten minden mini elérhető a nagyközönség számára a cewe GIVE FIVE galériában, így egy elég komplett kis "erdei kisvasúton" lehet körbevonatozni és gyűjtögetni. A heti feladat pedig az ezzel való alkotás lesz.

 Az én részemben van egy template, egy alpha brush szett, két papír, egy varrás és egy gomb. Fogadd szeretettel!


Ahogy Beedee szokta mondani: egy köszönöm az ára :))) (Please leave me a comment if you download them. TY)

És megint kaptam egy Liebster blog díjat, Erikától, akivel mostanság eléggé egy csónakban evezünk :) Így külön köszönöm a meglepit! (különösen azért esik jól, mert mostanában megint kevés visszacsatolásom van, s ilyenkor mindig elbizonytalanodom...még a negatív vélemény is jobb, mint a semmilyen)



Én tovább is fogom adni, legfeljebb nem fogadja el, akinek adom :) Nem sértődöm meg ezen.

Az öt jelöltem pedig: 
  1. Kisnyul, aki nem csupán scrapben, de gyöngyhalászatban is nagymester és nagyon tetszenek a gyöngyös munkái is! (nekem is van eredeti Nyuszkóm, nyertem!)
  2. Nyuszkó barinője Audi, az új blogjával, aki szkreppel, fotóz, kirándul, verset is hoz-  jaj, nagyon ínyemre valóakat!!!, és nekem nagyon szimpatikus a szűkszavúsága, amiben minden benne van.
  3.  Margóm: mert ő most valahogy teljesen  megújult, ami a scrapet illeti! Ámulok tőle! És a blogbejegyzésein sokat sírok, mert mélyenszántóak és meghatóak!
  4. Treza Szappanos blogja (a scrape már kapott tőlem), de most ismerjétek meg a szuper természetes szappanjait és egyéb termékeit, én használok már néhányfélét és nagyon jók!!!
  5. és utoljára, de nem utolsó sorban Minyu, akinek nem csupán a minimálos oldalai, de a pocakos fotói is a szívemhez nőttek mostanság.
 Szabályok:
  • Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat és megköszönöd, hogy Rád gondolt
  • Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képét 
  • Add tovább a díjat 5 bloggernek, hogy megismerjük őket (Tehetséges, kezdő blogolókat  válassz, akiknek kevesebb, mint 200 követője van)
  • Az  5 kiválasztottat linkeld be a bejegyzésedbe és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről 
 No. Mára és mostra ennyit rólam. Pusszantás és szép napot mindenkinek!

7 megjegyzés:

Margó írta...

Timikém! Köszönöm:
1) a GIVE-FIVE freebie-det! Tetszenek a színei és igenis oldalt fogok vele készíteni:-)))
2) hogy tetszhet Neked annak a bejegyzése, aki megríkat???:-)) De, szerencsére ismerem a körülményeket:-) ... Nagyon jólesik, amiket írtál és tudom, hogy "együtt megyünk a scrap rögös, de szerelmetes útjain":-)))
... és én meg szeretek itt járni, Nálad!:-)

Minyu írta...

Köszönöm-köszönöm-köszönöm! Nagyon jólesik, és elfogadom és hamarosan posztolom is!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 1 post on Feb. 20, 2012. Thanks again.

Kisnyul / Andi írta...

Drága Gólyám, köszönöm, hogy gondoltál rám, de azt hiszem nem mondok újat ha ezt a sort én most bontom. Nem szeretem a blog díjakat. Ezt már kifejtettem, a blogomon blinkie is van kitéve. Gyere sokszor és kommentelj, nekem ez elég!

A virágocskáidtól behaltam és vittem, köszönöm!

Gólya írta...

Tudom, de én akkor is szívből adtam :) Nem kell továbbadni, de legalább tudod, hogy milyen szívesen olvasom a kreatívságaidat és csodálom a munkáidat. Elmondom én szóban is, asszem majd minden bejegyzésnél...:)

Audi írta...

Nagyon köszönöm! Ez lesz a csütörtökön kéthónapos blogom első "szülinapi" ajándéka. :-) Örülök, ha szeretsz nálam járni, és remélem, a versek továbbra is megelégedésedre szolgálnak majd.

Kisnyul / Andi írta...

Pusszantás! :)