2013. március 1., péntek

Spring, Love and others (update)

 Ma megérkezett a cewe blogvonatja, szinte már szokásosan. Az én vagonomba most csak egy készlet alpha és papírok kerültek (és utólag egy kis kézzel rajzolt keret szett is :))). Remélem tetszeni fog.!


Előző állomás: Ziti
Itt vagy most: Gólya
Ide mész: Krisssz

Az enyém vagonkám így néz ki:

download
download
download

Na, ha már így elbénáztam az első feltöltést, akkor összecsomiztam a kereteket hivatalosan is :), és javítottam a papírok linkjét is.


 Jó utat! Jó gyűjtögetést!

14 megjegyzés:

Whitefrost írta...

köszönöm szépen

bjud írta...

Szuperség!! Köszönöm, köszönöm!

bjud írta...

Gólyácska! Nekem a papíroknál, nem papírok vannak a mappában, hanem doodle keretek!

Gólya írta...

Igen, köszi, Zsuzsi is szólt, már javítom. Bocs a bénázásért, nagyon siettem reggel...

bjud írta...

Megbocsátok! ;)

Névtelen írta...

Wow! So generous! They're all wonderful - the alpha is adorable, those doodle frames are totally unique, and the papers have great patterns & textures. Thanks!

do írta...

Köszönöm!

Unknown írta...

Szuperség! A papírok is:D :D :D

Linda Sutton írta...

Thank you

pgmaria írta...

köszönöm, vittem én is :)

Dawn írta...

Thank you for the pretty kit!

Ilus írta...

Nagyot alkottál, mint mindig...:) vittem őket. Köszi szépen :)

sandybell127 írta...

Köszi, vittem én is! :)

Faiths Mom írta...

Wow!! Beautiful and unique!! Thank you very much!
{Hugs} from Texas!!