2012. július 27., péntek

Cewe Summer breeze blogtrain

Lóhalálában blogolom eme bejegyzést, nem vagyok túl alapos, a csomagjaimat is csak hevenyészve dobáltam össze. Mérges is voltam, mert készítettem egy csomó elemet is, amelyek egyszercsak köddé váltak és nem találom a gépen sehol azóta sem.... Na szóval...

Papírokat, vágómaszkokat és egy magyar alpha készletet készítettem, vigyétek egészséggel!
A vágómaszkokhoz akartam egy mintaoldalt készíteni, de idő hiányában ez egyelőre elmaradt, igyekszem pótolni holnap. Addig is:

download alpha

download clipping masks
minta a vágómaszkokhoz (samlpe to fullsite size clipping masks)

download papers


Előző megálló (previous stop at)  Krysty
Következő megálló (next stop at) Dereva

Jó vonatozást!!!

12 megjegyzés:

rubin írta...

Köszi:)!és szívből irigyellek, hogy 2 szoptatás közt ilyenekre van időd:)

Secima írta...

Köszi szépen, vittem. :)

Rosemary írta...

Thank you so much for sharing in the blog train. I appreciate the clipping masks, they are lovely!

Dawn írta...

Many thanks for your lovely contribution!

Kireva írta...

Letöltöttem, nagyon tetszik, köszönöm.Fantasztikus vagy, hogy egy kéthetes és egy öt éves mellett még erre is van időd.

krisssz írta...

Gigalike, hogy ezeket mind meg tudtad csinálni jelen helyzetben:) Klasszak lettek, köszi:)

Whitefrost írta...

Köszönöm szépen

Kisnyul / Andi írta...

Kész vagyok, hogy megint miket alkottál......köszönöm!

Margó írta...

Köszönöm, vittem is!:-)

Névtelen írta...

Thank you so much for your part of this kit. I am super excited to play with the clipping masks!

sandybell127 írta...

Vittem köszönettel! :)

grammiedeb írta...

Thank you for sharing your talent and your part of the Summer Breeze Blog Train.