2014. december 12., péntek

December Daily - 5

Rengeteg dolgunk volt 5-én! Oli már szétrágta a fülemet, hogy mennnnyünkmá haza, mert ő cipőt akar már pucolni! :) Na, a kicsim közel sem volt ilyen lelkes :)

Mutattam részletet, ez lett a teljes.








Ez egy kétlapos trükközés. A piros, mintás pauszból a csizmit és a Happy Holidays feliratot Silhouettel vágtam ki, 5-ös betűmatrica csillámporozva (mert eredetileg ezüst volt, és azt nem akartam.). A mögöttes fehér alapkartonra került a szöveg a csizma lyukba, a kunkorodó részbe pedig egy kis rajzmeditálás :). Alá ragasztottam két csíknyi dekorcelluxot, hogy a felirat jobban kijöjjön. Került még némi pompomszalag a csizma tetejére, ez még a pauszos oldalra. A fehér karton túloldalára két csizmi (ugyanaz, mint az első oldalon, csak itt piros kartonból) került, ezekbe "ültettem bele a fiúk fotóit, amint a csimmmmát pucujjják. :) Roliról kb. ez az egy kép van, annyira nem volt kedve :), Oli viszont szó szerint kimosta a bakancsot...kicsit végletesek :). Almás gomb (KIK) pékzsineggel 3D ragival, körbe pedig SF bélyegzők Versa Fine-nal és arany struktúrpasztával.

Hat, hat, hat...jön mááár!



1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Hohohohóóó, trükkös vágás, nem mondom! Azt hiszem, az egész kompániából egy ember nincs, akinek az 5-éről szóló lapja ne erről szólna. De, mindet öröm nézni! Nagyon szép lett a Tiétek is!!