2013. február 28., csütörtök

Önreklám :), bocs

Játszottam az Állatkert kiselefánt-öltöztetős-pixel-esztergályolós játékán. Csak úgy heccből. De a képemet beválogatták a legjobbak közé és pillanatnyilag még ráadásul vezet is a lájk gyűjtésben (amit azért nem gondoltam volna, messze sem). Mivel közel(ebb) kerültem az éves Állatkerti belépőhöz, ami a nyertes markában landol, ezért úgy döntöttem, nem leszek rest reklámozni magam. Remélem, hogy nyerünk. Mikor Olikával voltam itthon, akkor is volt éves bérletünk, mert viszonylag közel lakunk az Állatkerthez és volt hogy heti 2x is ott töltöttük a délelőttöt. Rolival is megtehetném ugyanezt, ha nyernék. Plusz hétvégenként Olivérrel is többször kimehetnénk. Ha szeretnél engem ehhez hozzásegíteni, akkor kérlek, like-old Te is a képemet! A hüvelykujj gyűjtés márc. 4-ig tart. Van néhány erős versenytársam...Előre is köszönöm!

itt lehet lájkolni!
Rolcsi és Olika nevében is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: